/ / Startuje telewizyjna kampania Ustki

Startuje telewizyjna kampania Ustki

Sezon letni zbliża się wielkimi krokami a to niezmiennie wiąże się z podejmowaniem decyzji o wyborze miejsca na letni wypoczynek. Ustka jak zawsze solidnie przygotowuje się do tego, by nasze miasto było uwzględniane w wakacyjnych planach urlopowych.

Już od dzisiaj rusza kampania spotowa w stacji TVN, która potrwa do końca miesiąca. 30 sekundowe spoty „Zostań Mistrzem Wypoczynku” pojawią się m.in. na kanałach TTV, TVN24, TVN7, Travel Channel, Animal Planet.

Jest to kolejne po „Okrasa łamie przepisy”(odcinku zrealizowanym na zlecenie miasta z Ustki) a  wyemitowanym w sobotę na kanale TVP 2, działanie promocyjne w ogólnopolskich mediach.

Następne zaplanowane, o których jeszcze będziemy przypominać, to wejścia na żywo w „Pytanie na śniadanie” – emisja 28 maja na kanale TVP 2, wejścia na żywo w „Dzień Dobry Wakacje” – emisja 31 lipca na kanale TVN oraz Pogoda Wyjazdowa TVN24, TVN24 BIS, tvnmeteo.pl we wrześniu.

Nie zapomnieliśmy oczywiście i o naszych radiowych znajomych. Dlatego ponownie zaprosiliśmy do Ustki letnie studio Radia Gdańsk, które 9 lipca bezpośrednio z usteckiej promenady poprowadzi na żywo audycję „Lato z Radiem Gdańsk”.

Artykuł Startuje telewizyjna kampania Ustki pochodzi z serwisu Ustka – turystyczna strona miasta.

Autor: Włodzimierz Wolski